Afhankelijk van de locatie, drukte en beschikbaarheid is het in sommige gevallen mogelijk om AV-apparatuur buiten het UvA-terrein te gebruiken. Vraag hiervoor toestemming bij de Audiovisuele Dienst.
Openingstijden | |
Ma t/m do | 8.30 - 19.30 uur Tijdens onderwijsperiodes tot 19.30 uur, daarbuiten tot 17.00 uur |
vr | 8.30 - 17.00 uur |
Wil je geleende apparatuur buiten deze openingstijden inleveren, dan kan dat bij het servicepunt (rode balie) van gebouw REC B/C/D (ingang B/C).
T: +31 (0)20 525 6006, bij geen gehoor +31 (0)20 525 1403
E: av-roeterseilandcampus-fs@uva.nl
Openingstijden
ma t/m vr: 08.30 tot 17.00 uur
Je kunt in overleg geleende apparatuur buiten deze tijden terugbrengen.
Gebouw B, balie UB, 1e verdieping
T: +31 (0)20 525 7913, bij geen gehoor +31 (0)20 525 1403
E: av-scienceparkcampus-fs@uva.nl
Openingstijden | |
ma t/m do | 8.30 - 19.30 uur Tijdens onderwijsperiodes tot 19.30 uur, daarbuiten tot 17.00 uur. |
vr | 8.30 - 17.00 uur |
Wil je geleende apparatuur buiten deze openingstijden inleveren, dan kan dat bij de portier van de OMHP (Oudemanhuispoort 4-6).
Kamer A0.03.
T: +31 (0)20 525 3280, bij geen gehoor +31 (0)20 525 1403
E: av-binnenstad-fs@uva.nl
Openingstijden | |
Ma t/m vr | 8.30 - 19.30 uur Buiten onderwijsperiodes tot 17.00 uur |
AV-ondersteuning vanaf 17.00 uur vanuit locatie Oudemanshuispoort.
Wil je geleende apparatuur buiten deze openingstijden inleveren, dan kan dat bij de portier van het PC Hoofthuis (Spuistraat 134).
Kamer 0.03
T: +31 (0)20 525 4590, bij geen gehoor +31 (0)20 525 1403
E: av-binnenstad-fs@uva.nl
Handleiding voor het opzetten van de camera:
Opstartondersteuning op aanvraag of ad-hoc bij storingen via Servicedesk Facility Services (020 525) 1403 of servicedesk-fs@uva.nl.
Handleiding voor het opzetten van de camera:
Reserveren van deze apparatuur via Servicedesk Facility Services (020 525) 1403 of servicedesk-fs@uva.nl.
Opstartondersteuning op aanvraag of ad-hoc bij storingen via Servicedesk Facility Services (020 525) 1403 of servicedesk-fs@uva.nl.
Na het college de apparatuur graag retour naar de locatie genoemd in de bevestigingsmail.
Docenten kunnen hiermee kennisclips en hoorcolleges opnemen. De vaste opstelling bestaat uit een camera, lamp en microfoon. Met de Kaltura Capture applicatie kun je hiermee zelf opnamen maken.
Er is geen aanvullende apparatuur nodig.
Als een DIY-opnameset staat opgesteld in een onderwijszaal van BOL gaat het reserveren (van die ruimte incl. de apparatuur) op dezelfde wijze als een zaalreservering via BOL. Dit gebeurt meestal via de roosteraars van de faculteiten.
Als een DIY-opnameset staat opgesteld in een ruimte van de faculteit gaat het reserveren (van die ruimte incl. de apparatuur) via de secretariaten, die normaal gesproken ook deze ruimtes reserveren.
Opstartondersteuning op aanvraag of ad-hoc bij storingen via Servicedesk Facility Services (020 525) 1403 of servicedesk-fs@uva.nl.
T: 020 525 1403
E: servicedesk-fs@uva.nl
Een aanvraag doen of storing melden? De status van je melding(en) bekijken? Ga naar www.uva.nl/fs-meldingen (nieuw venster).