Voor de beste ervaring schakelt u JavaScript in en gebruikt u een moderne browser!
EN uva.nl
Factuureisen

Factuureisen

Lees hier hoe leveranciers een factuur indienen bij de UvA.

Leveranciers kunnen hun facturen rechtstreeks mailen naar factuur@uva.nl. De factuur en bijlagen kunnen als één pdf-bestand worden ingediend. Stuur de factuur naar:

Universiteit van Amsterdam
t.a.v. Crediteurenadministratie

De UvA kan facturen alleen maar in behandeling nemen wanneer deze zijn voorzien van:

  • het referentienummer: een UvA-kostenplaats, een UvA-WBS-element of een UvA-ordernummer  
  • de naam van de contactpersoon: meestal betreft dit degene die de bestelling opgeeft.

Voor de eigen administratie heeft de leverancier adresgegevens van de UvA nodig. Gebruik hiervoor Postbus 49, 1000 AA Amsterdam. De leverancier stuurt de factuur echter naar het bovengenoemde e-mailadres.

De UvA hanteert de wettelijke betaaltermijn van 30 dagen.

Contact Servicedesk Administratief Centrum (AC)

T: 31 (0)20 525 1404
E: servicedesk-ac@uva.nl