Het Administratief Centrum (AC) verzorgt de administratieve dienstverlening voor alle medewerkers en studenten van de Universiteit van Amsterdam.
Servicedesk AC
De Servicedesk van het Administratief Centrum (AC) is er voor vragen en aanvragen op het gebied van personele en administratieve zaken. U kunt uw vraag stellen of uw aanvraag doen via:
T: +31 (0)20 525 1404, ma. t/m vr. van 8.30 tot 17.30 uur.
De Servicedesk AC streeft ernaar om uw vraag meteen te beantwoorden. Soms moet iets nagezocht worden. Als het antwoord langer duurt dan vier werkdagen, dan informeren wij u hierover.
Postadres AC
Postbus 49
1000 AA Amsterdam
Hogehilweg
Hogehilweg 21
1101 CB Amsterdam
Cookie Consent
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteer alle cookies’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Lees ook het UvA Privacy statement.